• (Android/iOS) DRAGON VILLAGE -city sim mania kodların səhv nöqtələri

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodların səhv nöqtələri ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ DRAGON VILLAGE -city sim mania 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Yaxşıdı amma 2 problemi var.

    DRAGON VILLAGE -city sim mania Симулационни slxm

    Ən köhnə versiya ən yaxşısı idi.

    DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulatie kfd

    bu oyunu çox bəyənirəm amma zəhmət olmasa bunu edin ki, yaşayış yerlərini daha ucuz əldə edə bilək mən sikkələrimi xərcləməyi xoşlayıram, ona görə də məndə cəmi 600.000 min var, amma bəzi yaşayış yerləri 100 milyondur, amma mən bu oyunu sevirəm 5 Ulduz İstənilən gün ona 10 ulduz verə bilsəydim amma yalnız 5 ulduza qədər gedir

    Bu oyun çox xoşuma gəlir, amma əjdahaların gücü göründüyündən çox deyil, amma çox az yer var, mən əjdahalarımı idarə edə bilmirəm və həmçinin çox oyunçu oyunu yoxdur, ona görə də bu səhvləri düzəldin, amma oyun çox böyükdür buna görə də ona 5 ulduz verirəm

    Mən bu oyunu o qədər sevirəm ki, bunu kim etdisə, mən 5 ulduz seçirəm, amma əjdahalar çox baha başa gəlir, amma məndə 30 əjdaha və 10.000 qiymətli daş və 1 milyon sikkə var.

    Mən onu sevirəm amma düzgün işləmir...döyüşdə 145 səviyyəsindən yuxarı yoxdur...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :